El coste de una imparcialidad Por Isabel Rubio Requena( Ixxa Catiro-Torres Blaves ® )
Hace ya mucho tiempo que esperamos un Mesías, alguien que levante un sentimiento arraigado en el corazon de todos y que a todos nos llene el alma.
Una persona preparada en la vida, curtido, trabajado. Sus tablas, los mandamientos valencianistas, su color el azul de nuestra gloriosa bandera, su estandarte la roja y gualda de nuestro gran país. Un líder al que nada pare, al que nadie amilane, un campeador cuya espada use cual bisturí para extirpar hierbas no autóctonas o autóctonas asalvajadas. Un líder, hombre o mujer, porque el alma noble se hace con el pliego de un histórico lleno de acciones justas, no con la casuística de nacer de uno u otro sexo.
Nuestro Atila, implacable con lo que nos agrede, ese que grite alto y claro que nunca nos arrodillaran, el que nos saca a la calle, para gritar que queremos ser libres, libres para vivir sin cadenas, libres de pensamiento y palabra, libres de posición y enfrentamiento con quien asume el papel de otro, ese líder ese paladín, ese yo, tú y él, ese, sin duda alguna y para mi, será y es Juan García Sentandreu y los valencianos que lejos de escondernos nos posicionamos, siempre, al lado de quien puede y podrá ganar esta guerra.
Juan, por ti y por todos nosotros
Vixca la nostra terra, vixca todo buen valenciano de voluntad noble.
____________________________________
Vixca la nostra terra, vixca todo buen valenciano de voluntad noble.
____________________________________
Fa ya molt temps que esperem un Mesias, algú que alce un sentiment arraïlat en lo cor de tots i que a tots nos òmpliga l'ànima.
Una persona preparada, en la vida, curtit, treballat. Les seues taules, els manaments valencianistes, el seu color el blau de la nostra gloriosa bandera, el seu estandart la roja i gualda, del nostre gran pais. Un lider que res pare, que res acoquine, un campeador ,l'espasa del qual use com bisturí per a estirpar herbes no autoctones o auctoctones asalvajades. Un lider, home o dòna, per que l'ànima noble es fa en el plec d'un historic ple d'accions justes, no en la casuística de nàixer d'un o un atre sexe.
El nostre atila, implacable en lo que nos agredix, eixe que cride alt i clar que mai nos agenollaren, el que nos trau al carrer, per a cridar que volem ser lliures, lliures per a viure sense cadenes, lliures de pensament i paraula, lliures de posició i enfrontament en qui assumix el paper d'un atre, eixe lider ,eixe paladí, eixe yo, tu i ell, eixe, sense dubte alguna i per mi, será i és Juan García Sentandreu i els valencians que llunt d'amagar-nos nos posicionem, sempre, al costat de qui pugues i podra guanyar esta guerra.
Juan, per tu i per tots nosatres, Vixca la nostra terra
Vixca tot bon valencià de voluntat noble.
Vixca tot bon valencià de voluntat noble.